Gå till innehåll

MARKARYD 7/11 - Studiecirkelstart ”Bokcirkel på lättläst svenska!”

  • Måndag, 9 oktober 2017

Vi läser och lyssnar tillsammans på lättläst svenska. Begränsat antal platser! Ingen avgift! För dig som är ny i Sverige!

VAR: Biblioteket i Markaryd
NÄR: startar 7 nov, kl. 18.00
Anmälan senast 24 oktober! Anmäl dig till: maria.lavin@abf.se eller tfn. 0433-711 78 eller till biblioteket i Markaryd 0433-721 04 eller 0433-721 05.
Se / printa affisch

  • Dela artikel
  • Skriv ut

Senast ändrad den 9 oktober 2017.