Inbjudan till informationsträffar från ABF Jämtland Härjedalen
Inbjudningar går till ABF Jämtland Härjedalens medlems- och distriktsorganisationer
ABF Jämtland Härjedalens styrelse anser att det är av yttersta vikt att ni, som våra ägare, bjuds in till två informationsträffar där vi presenterar de viktiga förändringar, såsom avdelningssammanslagningar och omvandlingar av distrikt inom ABF, enligt Förbundsstämmans beslut. Att en representant från er förening deltar vid ett av dessa tillfällen är viktigt så att ni kan få information inför halvårsmötet, men även lyfta era funderingar i dessa förändringar. Ni är en central del av ABF Jämtland Härjedalen!
Vi är medvetna och ber om ursäkt för att inbjudningen till träffarna kommer med så kort varsel, men för att fler ska ha möjlighet att delta så hålls träffarna vid två olika tillfällen. Samma information delas vid båda tillfällena så vi hoppas på ert deltagande vid ett av dessa.
Det kommer även att finnas möjlighet att delta via Teams vid respektive tillfälle.
Plats för fysiska informationsträffar
Båda informationsträffarna kommer att äga rum i ABF-huset (Midgårdsgatan 8, Östersund), men vi erbjuder även möjlighet att delta digitalt via Teams vid respektive tillfälle.
Information om tillfälle 1
Lördag 9 november 2024 kl. 10.30–13.00.
Vi har valt att hålla en av träffarna på en lördag mitt på dagen för att underlätta resande i dagsljus.
För er som deltar på plats kommer vi att servera en matigare smörgås.
Om er förening deltar digitalt ber vi er att logga in er redan vid 10.00 för att säkerställa att tekniken fungerar inför informationsträffen start.
Information om tillfälle 2
Torsdag 14 november 2024 kl. 18.30-21.00.
Vid detta tillfälle kommer vi att servera kaffe eller te och kaka.
Om er förening deltar digitalt ber vi er att logga in er redan vid 18.00 för att säkerställa att tekniken fungerar inför informationsträffens start.
Anmälan görs via mail till info.jh@abf.se eller via växeln till 063-57 00 00
Vänligen informera oss om eventuella allergier eller eventuella behov för tillgänglighet för den representant som er förening utser om personen ska delta fysiskt. Ska personen istället delta digitalt behöver vi ha e-postadress och telefonnummer till den utsedda deltagaren från er förening.
Detta hjälper oss att beställa rätt fika och att skicka länk till träffen (för digitala deltagare).
Sista datum för anmälan till respektive träff
Vi ber er anmäla in till träff 1 senast torsdag 7 november (vi håller växeln öppen även på eftermiddagen denna torsdag) och till träff 2 behöver vi ha in er anmälan senast måndag 11 november.