Tycker du om att måla och vill utvecklas tillsammans med andra? Vår lilla målargrupp söker nu nya deltagare!
Vi är en grupp som träffas regelbundet för att måla, inspireras och lära av varandra. Gruppen har ingen formell cirkelledare, utan vi arbetar utifrån en gemensam arbetsplan och delar med oss av erfarenheter, idéer och kunskaper. Fokus ligger på skaparglädje, gemenskap och eget lärande.
Det kostar ingenting att vara med, men du behöver ta med eget material.
Oavsett om du är nybörjare eller har målat länge är du varmt välkommen att höra av dig om du vill veta mer eller prova på att delta.
Välkommen att skapa tillsammans med oss!
Start: 7 september, Måndagar mellan 09.30-12.00